Awesome Teachers

ASSALAMUALAIKUM

Alhamdulillah ~ Siap jugak blog ni . Baru buat taww . Tiba-tiba rasa nak buat blog sebab ramai geng ada blog diorang sendiri . Sebenarnya saya nak kongsikan perasaan sedih saya sebab cikgu praktikal saya dah balik ke universiti diorang balik . Saya selama ni memang tak berapa nak rapat sangat dengan cikgu praktikal segala bagai ni . Nilah kali pertama saya kamceng dengan cikgu praktikal . Diorang tu Encik Farid , Encik Saiful , Miss Lum, and Miss Seah . Mereka semua ni from UTM, Skudai .. Meh saya kenalkan .

MISS LUM LYMEI

Cikgu ni memang coolio. Dia ni cute sangat ! Tak caya ?? Tengok arr sendiri ..


Haa , betulkan .. ?? Ingat lagi cikgu ni cerita bila dia first time pakai Baju Kurung . Kelakar pulak bila dengar . Ok, now let's preview kembar tapi tak sama parents cikgu ni pulak ..

MISS SEAH SHIN LI

Nak tahu kenapa aku kata diorang kembar ?? Sebabnya diorang ni rapat sangat . Kat mana-mana diorang pergi, mesti bersama . Ok, kecuali time pergi tandas or mengajar laa . Cikgu ni pretty taww ..


Nampak tu ?? Alolo, tomeynyer dia ~ hehe .. Tengok ehh betapa sweetnyer diorang kalau bersama .. Jelez Ucop taw takk .. haha


Dah tengok kan cikgu-cikgu gurlz kiteorang yang tomey-tomey belaka ni . Now, kita preview cikgu putera pulak ..

ENCIK SAIFULLIZA

Mesti tertanya-tanyakan, kenapa nama cikgu ni ada Liza kat hujungnya . Entah, aku pun tak tahu . Tak tanya yang sebenarnya . hehe .. Tapi bukan itu yang aku nak sharekan . Sebelum tu, ni gambar Cikgu Epul . ( jangan cair sudah .. haha )


Kiteorang panggil cikgu ni cikgu poyozz.. Serious, poyo kan muka dia. *balingkasut* haha.. Dalam semua cikgu praktikal, cikgu ni seorang yang ada tinggalkan 'mark' kat aku. Nak tahu apa? Jeng jeng jeng! Parut kat siku kiri aku! Jangan pelik! Sebenarnya, aku tergolek time jalan dengan cikgu ni sebab nak ambil thinner kat bengkel. Tapi, cikgu ni boleh plak tak perasan yang aku dah terjatuh. Dah tu, dia ketawakan pulak esok harinya! Ish, bengang giler! Tapi takpe, nasib baik aku sayang cikgu ni.. *mukamalu* kehkehkeh

Tapi kan, cikgu ni suka buat muka nerd. Tak tau ar pasai apa. Maybe sebab nampak cute kot .. haha # jangan marah cikgu.. hehe #


Serious, muka dia tak ley blah siot !! Eceh, ala-ala Prince Charming tak jadi gitu.. # mende aku merepek ni? haha # Cikgu ni kasi aku jajan sebelum dia balik .. *yeahyeah*

Ok, last but not least . . MY AWESOME MR. PAGHED !!

ENCIK FARID

Cikgu ni kan, dia kan, orang Kedah. Tu je.. The End. haha.. Ok arr. Dalam keempat-empat cikgu praktikal, cikgu ni yang paling rapat dengan aku KOWT. hehe.. Cikgu ni yang masih keep-in-touch ngan aku. hehe.. Ok, ok. Mesti nak tahu macam mana rupa dia kan ..


Muka dia macam garang kan. Memang pown. Kengkadang aku pon takut ngan cikgu sorang ni. Tapi, tak ar sangat. Sebab cikgu ni sentiasa caring. Jyeah ! hehe..Yang special about cikgu ni ialah because cikgu ni adalah Mr. President !!! Nak tahu kenapa? Sebab cikgu ni tubuhkan satu club yang awesome giler bernama kelia.com . ( See the tajuk .. hehe ) Club ni terdiri daripada cikgu ni, me, Kak Pika and Kak Pinaz .. Kira kiteorang ni geng arr .. Kiteorang berempat memang rapat !! Really ! Sampai ada yang jelez .. hehe


Nampak tak keAWESOMEan club kiteorang tu ? haha *dushdush* Cikgu ni banyak share about himself. Rasa bangga bila dengar kisah dia kat sekolah dulu. Teringat cerita Hana Yori Dango arr pulak. Yang different cuma hero berempat filem tu awesome sebab anak empat orang terkaya di Jepun. Yang cikgu Ayed ni pulak sebab dia antara empat atlet terhebat sekolah. WOAH !

 Rasanya ingat lagi bila first time dia masuk kelas aku. Time tu tengah amik paper Geografi Form 3. Cikgu Nor Halilah tak masuk. So, cikgu ni ganti. Tempat duduk aku ni pulak betul-betul sebelah dengan meja guru. Jadi, cikgu ada berbual dengan aku lorh lepas abis paper tu. Start daripada tu, aku kamceng dengan ini cikgu.. ( Nasib baik paper Geo tu dapat A .. :D )

#######################################################

Serious, aku tak pernah sedih giler sampai macam ni bila cikgu aku pindah or keluar sekolah. Entah laa, tapi cikgu-cikgu kali ni telah berjaya buat hati aku sedih sangat . 29.6.2012 merupakan sejarah hitam buatku ~

~ Miss Seah and Lum ~

~ Cikgu Epul ~

~ Mr. President ~


- kelia.com -

0 comments:

Post a Comment

 
Teen Life Story Blogger Template by Ipietoon Blogger Template