P.M.R

ASSALAMUALAIKUM

WOOAHHHH !!! PMR IS OVER ! YEAH ! Ohh, hye dude .. Ya ya ya .. I am one of the PMR Victims for this year .. Victim? Haha, scary much? Wait and see, hahh ..


Woww!! Scary tak? Tak? Hah, wa talak kesah pun.. So, preparation aku untuk PMR kali ni rasa-rasanya lebih sikit kot daripada exam-exam sebelumnya.. Dan PMR kali ni maybe yang paling sedih dalam hidup aku sepanjang aku pernah ambil exam. Because of what? Because my parents tiada di sisi sewaktu aku menduduki peperiksaan ini. Mereka sedang menunaikan ibadat Haji..


Yaa, memang sedih giler .. Diorang bertolak pada 19.9.2012 yang lepas. Flight Malaysia ketiga di Senai International Airport. Tiada tangisan yang keluar dari mataku. Hanya syahdu yang bertandang di hati. 

Okeylah, tak mao sedih-sedih ni .. Berbalik kepada PMR .. Penilaian Menengah Rendah . Cek pelik laa.. Awat depa tak letak je Peperiksaan Menengah Rendah ? Konon nak kurangkan sikit aura menakutkan PMR laa tu dengan letak Penilaian .. Cett, aku taulah taktik kau ! *k, tak memasal nanti kena baling ngan selipar*


Uuu, siapa tu? Tak nampak ke kat bawah tu ada Mizz Faiz?! That's my name, baby.. K, saje je den letok gambo ni buat santapan uols .. Tak suka? Boleh blah . Annoyed? Pon boleh blah . Haha.. Time exam tu, aku asyik teringat kat Eijat Abdullah je.. Siapa tu? Pi upah detektif sana kalau nak tahu.. Sebab apa aku ingat kat dia? Sebab aku teringatkan post dia mengenai tips exam. Haha, lawak giler part SILA LIHAT SEBELAH. 


Kalau kau rasa biji mata kau tak nampak gambar ni, jangan segan silu nak tekan gambar ni untuk lihat lebih jelas yerr ... Hehe.. Amacam? Betui kan apa aku kata.. Lawak giler ~ ! Siapa berani nak buat macam ni untuk exam akhir tahun nanti, buatlah .. Nak tahu juga aku siapa pandai giler buat macam tu ..

So, para PMR Victims.. Kata-kata penutup saya, janganlah happy-happy sangat sebab korang dah merdeka .. Jangan lupa, result belum keluar lagi sayang oii .. Kang, frust menonggeng kalau result ehem-ehem .. *minta dijauhkan* Banyakkan berdoa supaya guru penanda tu diberi penerang hati supaya mood dia baik dan kita akan pass with flying colours.. ~ That's all from me .. MIZZ FAIZ

Twitter : @ZackZarill

- kelia.com -

1 comments:

  1. sememangnya mereka tiada di sisi bt seketika waktu namun doa mereka sentiasa mengiringi..

    ReplyDelete

 
Teen Life Story Blogger Template by Ipietoon Blogger Template